Efteling komt naar Heksenberg

Efteling komt naar Heksenberg

Aanwezigheid promotie voor wijk, speeltuin en basisschool

In het kader van De Dag van Het Sprookje komt de Efteling volgende week dinsdag 7 juli naar Heksenberg. Door gemeente Heerlen is Callie Steijaert (vz./secr) Stichting Wijkraad en hfd.red. van Heerlerheide Boulevard) verzocht om als contactpersoon te fungeren. Hij heeft inmiddels zorg gedragen dat locatie speeltuin ít Heksenpretje beschikbaar is en de kinderen van groepen 3,4 en 5 van de Heksenbergse basisschool Gerardus Majella (met dank aan directrice Marie Josť Kollau) eveneens aanwezig zullen zijn. De aanwezigheid van de kinderen moet dan ook gezien worden ter verhoging van de ultieme sprookjessfeer.

Als hoeder van het sprookje wil de Efteling het belang van het vertellen en doorgeven van sprookjes benadrukken. Zij zullen dan met hun sprookjesbosbewoners, waaronder ook Assepoester, aanwezig zijn in speeltuin ít Heksenpretje Hei Grindelweg. Met hen komen ook mee het Efteling Kids Radio-team en het YouTube team en zullen ook de lokale en regionale media uitgenodigd worden. Tussen 14.00 en 14.30 uur zullen zij aan de Heerlense kinderburgemeester en/of buurtwethouder een plaatsnaambord overhandigen met daarop in Efteling-stijl de naam Heksenberg. Op het moment van de overdracht, wordt plaatsje Heksenberg op bijzondere wijze verbonden aan de Efteling. Om 14.30 uur is de aanwezigheid van de Efteling weer ten einde. Overigens zal vanaf 8.00 uur  Efteling Kids Radio live verslag doen van deze dag. Daarbij zullen zij ook veel aandacht schenken aan het plaatsje Heksenberg. Kortom, promotie voor wijk, speeltuin en basisschool.

Deze pagina is voor het laatst bijgewerkt op 02-nov-2015 23:19

www. gnsystem.nl