Theo Vijgen

Welkom op de Website Stichting Wijkraad Heksenberg/Pronsebroek

IN MEMORIAM THEO VIJGEN

Oud-bestuurslid Stichting Wijkraad Heksenberg/Pronsebroek

Hoewel Theo Vijgen (oud-bestuurslid Stichting Wijkraad/Pronsebroek), door ziekte, al geruime tijd verbleef in Zorgcentrum Schuttershof in Brunssum, kwam het trieste bericht van zijn overlijden toch als de bekende donderslag bij heldere hemel. Ondanks dat Theo, door zijn ziekte, helaas niet meer actief was voor Stichting Wijkraad Heksenberg/Pronsebroek denken we met respect en dankbaarheid terug aan de vele jaren die Theo deel uit maakte van onze Stichting. Hij was iemand die veelal op de achtergrond en op zijn eigen wijze zijn bijdrage leverde in het belang van de veiligheid en leefbaarheid van de wijk Heksenberg/Pronsebroek.

Hij was eigenlijk een man van weinig woorden, maar luisterde niettemin oplettend wat er gezegd werd en gaf waar nodig zijn opmerkingen. Ook kon er met Theo gelachen worden, zeker als het ging om zijn lievelingskostje goulaschsoep.  Dan straalde zijn hele gezicht. Tot aan zijn ziekte was hij binnen Stichting Wijkraad ook voorzitter van werkgroep creatief, een functie die hij nauwgezet invulde. Zowel genoemde werkgroep als bestuur Stichting Wijkraad zullen Theo missen, maar zeker niet vergeten. Integendeel zelfs.

We wensen echtgenote Annemie Vijgen, kinderen en kleinkind veel sterkte toe bij het verwerken van het verlies van Theo zijnde echtgenoot, vader, schoonvader en opa.

Bestuur Stichting Wijkraad Heksenberg/Pronsebroek

Voor deze: Callie Steijaert (voorzitter/secretaris)

WebDesign 2013 GN System

Deze pagina is voor het laatst bijgewerkt op 02-nov-2015 23:18