Buurtsteunproject

LAATSTE NIEUWS

Nu ook Buurtsteunproject in Heksenberg/Pronsebroek
Insteek zorgdragen voor een fijne en zorgzame buurt

Bewoners van Heksenberg/Pronsebroek in Stadsdeel Heerlerheide: waarschijnlijk vergaat het u net als andere mensen, want soms zit het mee en soms zit het tegen. Soms kun je anderen helpen, soms zou je graag zelf even geholpen willen worden. Even een boodschap doen, even met iemand naar het ziekenhuis, een hart onder de riem steken. De hond uitlaten of de stoep sneeuwvrij maken.

In een goede buurt helpen bewoners elkaar onderling waar nodig is en waar dat kan. Dat wordt buurtsteun genoemd: als buren onder elkaar. Heksenberg/Pronsebroek is zon buurt. Daar mag iedereen trots op zijn. Daarom is in deze mooie wijk onlangs het Buurtsteunproject in het leven geroepen.
Maar. Het kan natuurlijk zijn dat u even hulp zoekt en niet meteen weet aan wie u die kunt vragen. Of juist hulp bieden, maar het niet nodig vindt om dat in de krant te zetten.

Onderstaande buurtbewoners willen graag helpen u en uw buurtgenoot bij elkaar te brengen. Bel dus gerust als u een vraag heeft. Of als u bereid bent een ander de hand te reiken. Ze kunnen geen wonderen verrichten, maar helpen u graag met zoeken.

Dit onder de gedachtegang: een fijne zorgzame buurt, daar worden we toch allemaal beter van?

Kleis Adema              telefoon-045-5631780            e-mail: kademasr@home.nl                                                                    Marco Custers           telefoon-06-13063276            e-mail: info@tabakengemakheksenberg.nl                                                Shane Erkan              telefoon-06.46230562            e-mail: shaantje74@gmail.com
Callie Steijaert           telefoon-06.53510239            e-mail: callie.steijaert@home.nl
Sylvia Vaessen          telefoon-045-5227316            e-mail: sylviavaessen@ziggo.nl

Naast het Buurtsteunproject kan men in Heksenberg/Pronsebroek ook terecht bij het professional Sociaal Buurtteam voor kleine en grote vragen over diverse onderwerpen. Hiertoe kan contact opgenomen worden met het sociaal buurtteam via telefoon: 045-5604004 of per e-mail: info@sociaalbuurtteamheerlen.nl. Bovendien kan iedereen die daar behoefte aan heeft het sociaal buurtteam in wijk Heksenberg/Pronsebroek bezoeken. Zij houden immers elke maandag tussen 13.00 en 14.00 uur een inloop uur in Ontmoetingscentrum/wijkgebouw t Gringeltje Hei Grindelweg.

WebDesign 2015 GN System

Deze pagina is voor het laatst bijgewerkt op 13-feb-2017 22:26