Fides 60 jaar

NIEUWS

Nieuws van gymnastiekvereniging Fides Heksenberg/Heerlerheide
Sympathieke sportvereniging bestaat in mei 2017 al weer zestig jaar

Onlangs, na de afgelopen zomervakanties, is RKGV FIDES met roots in Heksenberg maar ook met leden uit Heerlerheide, weer gestart met haar gymnastieklessen.

Een bijzonder vermeldenswaard gegeven is dat Fides in 2015 gestart is met kleutergym. De reden hiertoe is o.m. dat de gezondheidszorg steeds meer bewust is van het belang om zo vroeg mogelijk met juiste lichaamsbeweging te starten. Sporten is een must om een gezond spier- en bottenstelsel te behouden en overgewicht tegen te  gaan. De kans om op jonge leeftijd, door het huidige computergebruik en de mobiele telefoons en diverse andere communicatieapparaten, gewrichts- spier- en oogklachten te krijgen is reeds bewezen.

Advies van Fides: kom naar onze zaal om uw kinderen en uzelf als lid van onze vereniging op te geven. Een duurzamer cadeau kunt u uw gezin niet geven toch? Op maandag en woensdag kan eenieder terecht in de gymnastiekzaal, zoals bekend gelegen aan de Bruinkoolweg. De aanvangstijden zijn voor kleutergym. 17.00 uur en vanaf 18.00 uur voor overige jongeren. Op de dinsdag is er van 20.00 tot 21.00 gymles voor dames

Tevens willen wij van de gelegenheid gebruik maken om alle sponsoren van harte te bedanken voor hun gulle gaven. U kunt er van uitgaan dat het zinvol besteed wordt aan de jeugd. Weet dat uw sponsoring zeer gewaardeerd wordt. Bovendien zijn bestuursleden of mensen die op andere wijze een helpende hand aan onze vereniging willen bieden uiteraard van harte welkom.

Jubileum                                                                                                                                                          In 2017 bestaat Fides 60 jaar. Natuurlijk zal dit niet onopgemerkt voorbij gaan, integendeel zelfs. De feestdatum zal zijn zaterdag 20 mei 2017. Het jubileum zal dan in combinatie gevierd worden met de 2e uitvoering van het Lente Festival 2017 welke georganiseerd en onder auspiciŽn staat van Stichting Wijkraad Heksenberg/Pronsebroek in het Gemeenschapshuis Heksenberg. Noteer de datum van 20 mei reeds in uw agenda. Nadere informatie volgt te zijner tijd.

WebDesign 2015 GN System

Deze pagina is voor het laatst bijgewerkt op 10-jun-2017 00:15