Vogel tentoonstelling 2016

NIEUWS

Kanarievereniging “De Eendracht” organiseert 54e tentoonstelling

Grote variatie in vogelsoorten en kleuren te zien in wijkgebouw ’t Gringeltje

Op 19 en 20 november organiseert genoemde vereniging haar 54e onderlinge tentoonstelling in Wijkgebouw “t Gringeltje” Hei Grindelweg 82a Heksenberg. Deze locatie is al diverse jaren het verenigingslokaal van deze sympathieke vogelvereniging. De afgelopen jaren was deze tentoonstelling een succes. De grote variatie in soorten en kleuren liet iedereen doen verbazen De 54e tentoonstelling zal wederom een ware kleurenpracht worden van veel verschillende vogelsoorten.

Binnen onze vereniging wordt een zeer grote variatie aan vogelsoorten gehouden en gekweekt. Hierdoor is de tentoonstelling altijd een zeer bonte verzameling van soorten en kleuren. Er worden onder meer Kleurkanaries, Tropische vogels, Cultuurvogels, Hybriden, Grote- en Kleine Parkieten en tropische Sierduiven ten toon gesteld. De vereniging beveelt dan ook liefhebbers aan om eens een kijkje te komen nemen naar de kweekresultaten van de leden.

Tijdens de tentoonstelling kan iedereen ook terecht met vragen over vogels. Leden van de vereniging staan iedereen graag te woord en helpen met raad en daad als dit gewenst wordt.
Er worden tevens vogels te koop aangeboden.

De tentoonstelling is voor publiek geopend op zaterdag 19 november van 14.00 tot 19.00 uur en op zondag 20 november van 11.00 tot 17.00 uur.

WebDesign 2015 GN System

Deze pagina is voor het laatst bijgewerkt op 11-nov-2016 00:01