Creatief senioren

Werkgroep Creatief Stichting Wijkraad

Creatief?
Kom dan iedere dinsdagmiddag naar wijkgebouw ’t Gringeltje Hei-Grindelweg (zie foto). Daar is van 13.30 tot 16.00 uur gezelligheid troef en vormt knutselen, handwerken (breien/borduren), bloemschikken, maken van kerst, paas- en verjaardagskaarten etc. de boventoon. Maar ook de heren zijn welkom. Zij kunnen op ongedwongen wijze een kaartje leggen in de speltypes: kwajongen, bollen en jokeren etc.

Aangename uurtjes
Kortom, voor zowel dames als heren een aantal aangename uurtjes om creatief bezig te zijn en dus niet achter de veelbesproken geraniums te blijven zitten. Laat de TV eens uit en kom gezellig naar het Wijkgebouw. Dit dan ook nog eens onder het motto: niets moet, alles mag. Uiteraard ontbreekt lekker koffiedrinken en een onderhoudend praatje niet. Oh ja, de groep creatief organiseert door het jaar diverse (kleine) gezellige uitstapjes. Lijkt het u wat? De werkgroep Creatief heet u van harte welkom.

Toegevoegd: het Oranjecomité Heksenberg en Stichting Speeltuin het Heksenpretje zijn, weliswaar op eigen autonome wijze, ook ondergebracht binnen het Stichting Wijkraadgebeuren.