Stichting Wijkraad Heksenberg/Pronsebroek kiest bestuur na overlijden
voorzitter Will Hollanders

Buurtgericht Werken gaat, in belang van Leefbaar en Veiligheid in deze wijk, verder

Maandag 24 december jl. (daags voor 1e kerstdag) werd, zoals bekend, de wijk Heksenberg/Pronsebroek opgeschrikt door het meer als trieste bericht dat in het Atrium Medisch Centrum Heerlen plotseling, op slechts 55 jaar was overleden, de heer Will Hollanders. De heer Hollanders was in leven o.m. voorzitter van Jachthoorn & Trompetterkorps Edelweiss, penningmeester speeltuin t Heksenpretje, oud-voorzitter zangkoor CODA en voorzitter van Stichting Wijkraad Heksenberg/Pronsebroek. Voor al deze verenigingen/organisaties betekende de dood van de heer Hollanders een meer als groot verlies, welke nu nog steeds voor betrokkenen moeilijk te bevatten is. Maar het leven gaat door en dus ook de activiteiten etc. van de verenigingen/organisaties die in de heer Hollanders een kundig voorzitter hadden.

Stichting Wijkraad Heksenberg/Pronsebroek

Omdat de Leefbaarheid en Veiligheid in de wijk, in het kader van Buurtgericht Werken, uiteraard ook door moet gaan heeft Stichting Wijkraad Heksenberg/Pronsebroek, na het in acht nemen van enig rouwproces, deze week de opengevallen voorzittersplaats en bestuursaanvulling doorgevoerd.

Met ingang van 8 januari jl. ziet het bestuur er nu als volgt uit:

(interim)-voorzitter/secretaris/pr:                   dhr. Callie Steijaert

Penningmeester en beheerder wijkgebouw: dhr. Hans Wunderink

Bestuurslid/voorzitter werkgroep Kreatief:    dhr  Theo Vijgen

Bestuurslid Openbare Ruimte;                      dhr. Ed Petit

Bestuurslid:                                                    dhr  Jan Larue

Dit vijfmanschap zal nu met verve de behartiging van Leefbaarheid en Veiligheid en alle andere zaken samen verder op zich nemen. De spreekuren blijven gehandhaafd op iedere de 1e dinsdag van de maand van 18.00 tot 19.00 uur n.m. en iedere 3e vrijdag van de maand van 11.00 tot 12.00 uur v.m. in wijkgebouw ít Gringeltje Hei-Grindelweg.

Ook zullen de bijeenkomsten van Klankbordgroep Leefbaar Heksenberg binnenkort (na carnaval) weer hervat worden.

WebDesign 2012 GN System.

Deze pagina is voor het laatst bijgewerkt op 26-jan-2013 15:38